ДОГОВІР
публічної оферти на надання послуг
Компанія ФОП Павлик Андрій Миколайович (далі - «Виконавець») публікує даний договір, що є публічним договором-офертою про надання послуг (далі — “Договір”), має відповідну юридичну силу, встановлює всі істотні умови та порядок надання платних послуг з хімічної чистки та прання, відображених на офіційному веб-сайті Виконавця : https://cleanline.com.ua/ (далі – «веб-сайт Виконавця»).
Виконавець адресує цю Публічну оферту (пропозицію) до укладання договору (надалі - “Оферта”) необмеженому колу фізичних осіб, які замовлять послуги на веб-сайті Виконавця, по телефону або у відділенні/філії Виконавця (далі - Замовник/Клієнт), разом іменовані «Сторони», а кожна окремо «Сторона», на умовах і в порядку, передбачених цим Договором.
Виконавець адресує цю Публічну оферту (пропозицію) до укладання договору (надалі - “Оферта”) необмеженому колу фізичних осіб, які замовлять послуги на веб-сайті Виконавця, по телефону або у відділенні/філії Виконавця (далі - Замовник/Клієнт), разом іменовані «Сторони», а кожна окремо «Сторона», на умовах і в порядку, передбачених цим Договором.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Даний Договір є публічним, відповідно до ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, та його умови є однакові для всіх Замовників, беззастережне прийняття умов якого вважаються акцептуванням цієї оферти Замовником, для чого Виконавець публікує цей Договір. Цей документ є публічною офертою Компанії (далі - Виконавець) і містить всі істотні умови з надання послуг по хімчистці і пранні фізичним та юридичним особам, які замовлять послуги Компанії по телефону, на сайті Компанії або у відділенні/філії Виконавця (далі - Замовник).
1.2. Акцепт оферти рівносильний укладенню договору на умовах, викладених в оферті.
1.3. Цей договір містить в собі умови договорів надання побутових підряду і послуг і регулюється нормами Цивільного Кодексу України, Закону України «Про захист прав споживачів», Правилами побутового обслуговування населення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 614 від 16.06.2023 року, Інструкцію щодо надання послуг з прання білизни, затвердженої Наказом Українського союзу об’єднань, підприємств і організацій побутового обслуговування населення 27.08.2000 року № 20, Державними будівельними нормами ДБН В.2.2.-11-2002 «Підприємства побутового обслуговування. Основні положення», ДСТУ 2122-93 «Матеріали для одягу. Символи та вимоги догляду. З поправкою (ІПС № 3-2012)», ГСТУ 201-04-96 «Вироби білизняні, оброблені в пральні. Загальні технічні умови», ДСТУ 2320-93 «Роботи з хімічними речовинами на підприємствах хімічної чистки одягу та прання білизни. Вимоги безпеки», ДНАОП 9.0.30-1.04.97, ДНАОП 9.0.30-1.06.97 «Правила охорони праці при експлуатації пралень і лазень», Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм актів, постанов та рішень» від 11.01.2012 № 24, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 3 лютого 2012 р. за № 173/20486, Постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів».
1.4. Здійснюючи дії по акцепту справжнього публічного договору оферти, Замовник підтверджує свою правоздатність та дієздатність, досягнення Замовником віку 18 років, а також законне право Замовника вступати в договірні відносини з Виконавцем.
1.5. Підтвердженням повного та безумовного акцептування Договору є одна з таких дій з боку Замовника: - внесення Замовником плати або часткової плати за замовлені Послуги, що свідчить про прийняття ним публічної оферти; - передача виробу на чистку, прання, задля виконання Послуг у філіях Виконавця, поштою, через мережу автоматизованих пунктів прийому (чистомати), або через кур’єра.
1.6. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту передачі виробу Замовником Вмконавцю на чистку чи прання, або отримання Виконавцем повної або часткової оплати Замовником замовлених Послуг чи вчинення інших дій, передбачених п. 1.5 цього Договору, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору, без підписання письмового примірника Сторонами.
1.7. Замовник дає згоду дотримуватися умов Договору та згоду отримати Послуги на встановлених Виконавцем умовах з оплати замовлених Послуг.
1.8. Виконавець має право змінити або доповнити Договір в будь-який момент як з повідомленням Замовників, так і без нього. Чинна редакція завжди знаходиться у публічному доступі на веб-сайті Виконавця : https://cleanline.com.ua/
1.2. Акцепт оферти рівносильний укладенню договору на умовах, викладених в оферті.
1.3. Цей договір містить в собі умови договорів надання побутових підряду і послуг і регулюється нормами Цивільного Кодексу України, Закону України «Про захист прав споживачів», Правилами побутового обслуговування населення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 614 від 16.06.2023 року, Інструкцію щодо надання послуг з прання білизни, затвердженої Наказом Українського союзу об’єднань, підприємств і організацій побутового обслуговування населення 27.08.2000 року № 20, Державними будівельними нормами ДБН В.2.2.-11-2002 «Підприємства побутового обслуговування. Основні положення», ДСТУ 2122-93 «Матеріали для одягу. Символи та вимоги догляду. З поправкою (ІПС № 3-2012)», ГСТУ 201-04-96 «Вироби білизняні, оброблені в пральні. Загальні технічні умови», ДСТУ 2320-93 «Роботи з хімічними речовинами на підприємствах хімічної чистки одягу та прання білизни. Вимоги безпеки», ДНАОП 9.0.30-1.04.97, ДНАОП 9.0.30-1.06.97 «Правила охорони праці при експлуатації пралень і лазень», Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм актів, постанов та рішень» від 11.01.2012 № 24, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 3 лютого 2012 р. за № 173/20486, Постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів».
1.4. Здійснюючи дії по акцепту справжнього публічного договору оферти, Замовник підтверджує свою правоздатність та дієздатність, досягнення Замовником віку 18 років, а також законне право Замовника вступати в договірні відносини з Виконавцем.
1.5. Підтвердженням повного та безумовного акцептування Договору є одна з таких дій з боку Замовника: - внесення Замовником плати або часткової плати за замовлені Послуги, що свідчить про прийняття ним публічної оферти; - передача виробу на чистку, прання, задля виконання Послуг у філіях Виконавця, поштою, через мережу автоматизованих пунктів прийому (чистомати), або через кур’єра.
1.6. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту передачі виробу Замовником Вмконавцю на чистку чи прання, або отримання Виконавцем повної або часткової оплати Замовником замовлених Послуг чи вчинення інших дій, передбачених п. 1.5 цього Договору, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору, без підписання письмового примірника Сторонами.
1.7. Замовник дає згоду дотримуватися умов Договору та згоду отримати Послуги на встановлених Виконавцем умовах з оплати замовлених Послуг.
1.8. Виконавець має право змінити або доповнити Договір в будь-який момент як з повідомленням Замовників, так і без нього. Чинна редакція завжди знаходиться у публічному доступі на веб-сайті Виконавця : https://cleanline.com.ua/
2. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ В ЦЬОМУ ДОГОВОРІ.
2.1. З метою даного договору нижченаведені терміни вживаються в такому значенні:
- “Замовник/Клієнт” - будь-яка дієздатна фізична особа, що акцептувала даний Договір.
- “Виконавець” - компанія, що надає послуги, відображені на інтернет-сайті Виконавця, але не обмежені тільки сайтом.
- “Користувач” – будь-яка особа, яка перейшла на веб-сайт і знаходиться на ньому, використовуючи його властивості для ознайомлення з контентом, розміщеним на веб-сайті, а також є суб’єктом персональних даних (тобто особа, персональні дані якої обробляються);
- “Послуги” - послуга або декілька послуг, що надаються Виконавцем та які можуть бути отримані Замовником на умовах, в спосіб та у порядку, що регламентуються цим Договором.
- “Веб-сайт Виконавця”— веб-сторінка в мережі Інтернет за адресою: https://cleanline.com.ua. яка є офіційним джерелом інформування Користувачів та Замовників про Виконавця та послуги, що ним надаються.
- “Договір публічної оферти” - публічний договір, зразок якого розміщений на вебсайті Виконавця : https://cleanline.com.ua/та у відділеннях Виконавця.
- “Акцепт” - надання Замовником повної й безумовної згоди на укладення даного Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами.
- “Служба підтримки” - відповідний структурний підрозділ Виконавця, що контролює як надходять Замовлення і підтримує зворотний зв'язок із Користувачами та Замовниками телефоном +380974508944 та +380960567872.
- “Партнери” - це залучені підрядники на виконання послуг з приваблення та здійснення замовлень.
2.2. У цьому договорі можуть бути використані терміни, не визначені в п.1.1. У цьому випадку тлумачення такого терміну проводиться відповідно до тексту цього договору. У разі відсутності однозначного тлумачення терміну в тексті слід керуватися тлумаченням терміну: в першу чергу — на веб-сайті Виконавця, в другу чергу — в мережі Інтернет.
3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
3.1. За даним Договором оферти Виконавець зобов'язується за завданням Замовника надати послуги чистки одягу та/або прання, а Замовник зобов'язується оплатити ці послуги.
3.2. Орієнтовний термін надання послуг залежить від асортименту виробів, визначається відповідно до термінів виконання замовлення, розміщеними на сайті виконавця і становить від 1 дня до 7 днів з дати забору речей кур'єром Виконавця у Замовника та/або оформлення замовлення на відділеннях Виконавця. Термін виконання замовлення може бути встановлений індивідуально за домовленістю між Виконавцем і Замовником.
3.3. Вартість послуг визначається на підставі чинного прейскуранта, який може бути розміщений на сайті : https://cleanline.com.ua/За угодою між Виконавцем і Замовником ціни, можуть відрізнятися від прейскуранта.
3.4. Узгодивши послугу, Замовнику надається вибір методу оплати товару, послуги, у вигляді оплати готівкою,карткою, IBAN-перерахуноком, оплатою за посиланням.
3.5. На підставі вибору методу оплати, Замовник оплачує товар картами Visa і MasterCard, або отримує інформацію необхідну для безготівкової, готівкової оплати обраних товарів, послуг.
3.6. При замовленні Послуг, Замовник передає Виконавцю інформацію (ім'я, телефон), необхідну для повного і якісного надання Послуг Виконавцем.
3.2. Орієнтовний термін надання послуг залежить від асортименту виробів, визначається відповідно до термінів виконання замовлення, розміщеними на сайті виконавця і становить від 1 дня до 7 днів з дати забору речей кур'єром Виконавця у Замовника та/або оформлення замовлення на відділеннях Виконавця. Термін виконання замовлення може бути встановлений індивідуально за домовленістю між Виконавцем і Замовником.
3.3. Вартість послуг визначається на підставі чинного прейскуранта, який може бути розміщений на сайті : https://cleanline.com.ua/За угодою між Виконавцем і Замовником ціни, можуть відрізнятися від прейскуранта.
3.4. Узгодивши послугу, Замовнику надається вибір методу оплати товару, послуги, у вигляді оплати готівкою,карткою, IBAN-перерахуноком, оплатою за посиланням.
3.5. На підставі вибору методу оплати, Замовник оплачує товар картами Visa і MasterCard, або отримує інформацію необхідну для безготівкової, готівкової оплати обраних товарів, послуг.
3.6. При замовленні Послуг, Замовник передає Виконавцю інформацію (ім'я, телефон), необхідну для повного і якісного надання Послуг Виконавцем.
4. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ЗАМОВНИКА
4.1. Замовник зобов'язується:
4.1.1. Безумовно виконувати умови цього Договору і стежити за змінами і доповненнями до нього, що публікуються на Сайті Виконавця.
4.1.2. Не завдавати шкоди Виконавцю і третім особам.
4.1.3. Своєчасно оплачувати замовлені товари, послуги.
4.1.4. Виконувати в повному обсязі інші. зобов'язання, передбачені цим Договором.
4.1.1. Безумовно виконувати умови цього Договору і стежити за змінами і доповненнями до нього, що публікуються на Сайті Виконавця.
4.1.2. Не завдавати шкоди Виконавцю і третім особам.
4.1.3. Своєчасно оплачувати замовлені товари, послуги.
4.1.4. Виконувати в повному обсязі інші. зобов'язання, передбачені цим Договором.
5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
5.1. Виконавець приступає до роботи тільки після повного узгодження плану роботи з Замовником. Замовник зобов’язаний докладно і точно викласти всі свої побажання і вимоги, щоб уникнути непорозумінь в усній або письмовій формі. У разі невиконання цієї умови, претензії до результату роботи не приймаються, за умови, якщо робота виконана належної якості.
5.2 Виконавець звільняється від відповідальності за повне або часткове пошкодження матеріалів виробу, прийнятого ним від Замовника, якщо Замовник попереджений Виконавцем про особливі властивості матеріалу, які можуть негативно вплинути на його стан під час виконання робіт. Незнання Замовником особливих властивостей матеріалу не звільняє його від відповідальності. Виконавець має право:
5.2.1 Відмовити Замовнику або представнику Замовника у видачі замовлення у разі відсутності номеру замовлення , що підтверджує його прийняття.
5.2.2. Попередити Замовника про те, що: плями від крові, фарби, рослинних масел, ліків, духів, дезодорантів, вин з добавками барвників, жирові і застарілі плями, закріплені самостійним чищенням в домашніх умовах, погано піддаються виведенню. Виріб з такими плямами приймається без гарантії виведення плям.
5.2.3 Робити фотофіксацію товарів, які надає Замовник для виконання послуг.
5.2.4 Збільшувати термін виконання робіт від заявлених на сайті у випадку форс-мажорних обставин або у випадку виявлення прихованих дефектів у виробі.
5.2.5 Відмовити у виконанні послуги, повернувши Замовнику повний обсяг коштів відповідно до прейскуранту.
5.3 Виконавець забовʼязаний Забезпечувати надання послуг в обсязі, відповідному сумі їх оплати Замовником.
5.4 Вести облік оплати товарів, послуг.
5.5 Дотримуватися конфіденційності облікових даних Замовника, відповідно до чинного законодавства України.
5.2 Виконавець звільняється від відповідальності за повне або часткове пошкодження матеріалів виробу, прийнятого ним від Замовника, якщо Замовник попереджений Виконавцем про особливі властивості матеріалу, які можуть негативно вплинути на його стан під час виконання робіт. Незнання Замовником особливих властивостей матеріалу не звільняє його від відповідальності. Виконавець має право:
5.2.1 Відмовити Замовнику або представнику Замовника у видачі замовлення у разі відсутності номеру замовлення , що підтверджує його прийняття.
5.2.2. Попередити Замовника про те, що: плями від крові, фарби, рослинних масел, ліків, духів, дезодорантів, вин з добавками барвників, жирові і застарілі плями, закріплені самостійним чищенням в домашніх умовах, погано піддаються виведенню. Виріб з такими плямами приймається без гарантії виведення плям.
5.2.3 Робити фотофіксацію товарів, які надає Замовник для виконання послуг.
5.2.4 Збільшувати термін виконання робіт від заявлених на сайті у випадку форс-мажорних обставин або у випадку виявлення прихованих дефектів у виробі.
5.2.5 Відмовити у виконанні послуги, повернувши Замовнику повний обсяг коштів відповідно до прейскуранту.
5.3 Виконавець забовʼязаний Забезпечувати надання послуг в обсязі, відповідному сумі їх оплати Замовником.
5.4 Вести облік оплати товарів, послуг.
5.5 Дотримуватися конфіденційності облікових даних Замовника, відповідно до чинного законодавства України.
6. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І ПОРЯДОКРОЗРАХУНКІВ
6.1. Вартість платних товарів, послуг визначається відповідно до прейскуранта, зазначеним на Сайті Виконавця, сторінці товару, послуги.
6.2. Виконавець має право в будь-який час в односторонньому порядку змінювати ціни на свої товари, послуги.
6.3. Послуги оплачуються Замовником одразу або після отриманих послуг від Виконавця.
6.4. Датою початку надання Послуг Виконавцем є день від дати отримання замовлення Виконавцем від Замовника, або оплата повної чи часткової вартості Послуг.
6.2. Виконавець має право в будь-який час в односторонньому порядку змінювати ціни на свої товари, послуги.
6.3. Послуги оплачуються Замовником одразу або після отриманих послуг від Виконавця.
6.4. Датою початку надання Послуг Виконавцем є день від дати отримання замовлення Виконавцем від Замовника, або оплата повної чи часткової вартості Послуг.
7. ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
7.1. Повернення коштів за не надану послугу, або ж відшкодування вартості послуги згідно з гарантійним зобовʼязанням Виконавця здійснюється за погодженням між Замовником та Виконавцем шляхом готівкових або безготівкових розрахунків.
7.2. Повернення Замовнику вартості невиконаних послуг здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту домовленості про повернення.
7.2. Повернення Замовнику вартості невиконаних послуг здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту домовленості про повернення.
8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
8.1. З усіх питань, не врегульованих цим Договором, а також при вирішенні спорів, що виникли впроцесі його виконання, Сторони керуються чинним законодавством України.
8.2. Виконавець несе відповідальність перед Замовником тільки в межах сплачених послуг.
8.3. Виконавець не несе перед Замовником фінансової відповідальності і не повертає Замовнику сплачені за цим Договором грошові кошти, вразі якщо Послуги були не надані з вини Замовника, в тому числі з причини порушення цього Договору.
8.2. Виконавець несе відповідальність перед Замовником тільки в межах сплачених послуг.
8.3. Виконавець не несе перед Замовником фінансової відповідальності і не повертає Замовнику сплачені за цим Договором грошові кошти, вразі якщо Послуги були не надані з вини Замовника, в тому числі з причини порушення цього Договору.
9. ІНШІ УМОВИ
9.1. Виконавець має право, при необхідності, залучати для надання Послуг треті особи, що мають відповідну угоду з Виконавцем.
9.2. Найменування і нумерація статей цього Договору наведені для зручності прочитання і не мають значення при тлумаченні його умов.
9.2. Найменування і нумерація статей цього Договору наведені для зручності прочитання і не мають значення при тлумаченні його умов.
10. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
10.1. Договір набуває чинності з моменту, зазначеного в п. 1.5 цього Договору, і діє до виконання Сторонами своїх зобов'язань.
11. СПОРИ СТОРІН
11.1. Всі суперечки і розбіжності вирішуються шляхом переговорів Сторін. У разі якщо суперечки та розбіжності не можуть бути врегульовані шляхом переговорів, вони передаються на розгляд суду відповідно до чинного законодавства України.